środa, 21 września 2011

jesienne trendy-folk waves

Dziś pragnę pokazać Wam propozycję firmy Pupa. Kolekcja Folk Waves jak sama nazwa wskazuje nawiązuje do folkowych klimatów. Makijaż jest lekko dziki, przyciąga wzrok, utrzymany w kolorystyce bakłażanowo-szmaragdowej. Muszę przyznać, że ten trend przypadł mi do gustu, lecz bardziej na imprezy i wieczorne wyjścia.
Tak wygląda propozycja firmy Pupa:




A tak wyglądają kosmetyki z tej serii:



Na zdjęciu:
-błyszczący eye-liner w kredce
-wypiekany cień do powiek 
-wypiekany puder do twarzy i ciała
-kryjąca pomadka do ust
-lakier do paznokci
Ceny wachają się między 23-97 pln.




                                                                                                          

W związku z tym, że bardzo mi się ten trend spodobał postanowiłam wykonać coś podobnego sama, swoimi tanimi kosmetykami. Cienie, których użyłam pochodzą ze zwykłej paletki, za którą zapłaciłam dosłownie kilka  
złotych. W tym wypadku cena i jakość idą w parze, więc musiałam się nieźle namęczyć żeby uzyskać w miarę intensywny kolor. Szmaragdową kredkę kupiłam na ryneczku za jakieś 3 złote, ale muszę powiedzieć, że jestem z niej zadowolona. Jest miękka i daje intensywny kolor. Zresztą same zobaczcie efekty:












Mój makijaż jest delikatniejszy, bo nie przepadam za mocnym make-upem. Wszystko zależy od preferencji, Wy możecie użyć mocniejszych cieni. Zdjęcia może i nie są świetnej jakości, ale to dlatego, że nie obrabiam ich w żaden sposób. Jeszcze w tym tygodniu planuję pokazać Wam kolejny makijaż  z cyklu jesienne inspiracje, tym razem w kolorze blue. 
Jak pewnie zauważyłyście mam jaśniejsze końcówki włosów, a to dlatego, że wreszcie postanowiłam zafundować sobie ombre hair. Post o tym jak i czym to zrobiłam już niebawem.:)
Na koniec jeszcze zdjęcie w bardzo lekkim makijażu:


1 komentarz:

  1. Świetny pomysł i fajnie wyszło.
    Mnie też bardzo podoba się zdjęcie, które Cię zainspirowało.

    OdpowiedzUsuń