sobota, 14 grudnia 2013








      Czy wy również czujecie już świąteczny nastrój? Ja tak , w końcu już za 10 dni Wigilia :) Niektórzy narzekają na świąteczne dekoracje zdobiące sklepy  od miesiąca, ale mi to zupełnie nie przeszkadza. Uwielbiam ten czas i chciałabym cieszyć się nim jak najdłużej:)  W związku z tym chciałam Wam dziś pokazać mani w świątecznym klimacie. Czerwień + złoto właśnie tak mi się kojarzą. Ale dość już gadania, oto zdjęcia :







Lewa ręka wygląda całkiem nieźle, ale prawa...zresztą, same zobaczcie:





 









Kolory są odrobinę przekłamane, w rzeczywistości lakier jest nieco ciemniejszy. Do wykonania tego mani użyłam lakieru Wibo Express  Growth nr. 450 ( nałożyłam dwie warstwy). Na serdeczny palec nałożyłam najpierw lakier Golden Rose z serii Selective w odcieniu Creme Brulee ( nałożyłam jedną warstwę), następnie zrobiłąm  czerwoną "falbankę" a na koniec nałożyłam OPI w odcieniu Goldeneye.  Całość zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem również z serii Wibo express Growth. Poniżej zdjęcie wszystkich lakierów: 





Przy malowaniu paznokci zazwyczaj zalewam skórki, dlatego na zdjęcie załapał się również pędzelek do czyszczenia skórek:)  

 A Wy jakie świąteczne paznokcie lubicie najbardziej? Stawiacie na klasyczną czerwień, czy wolicie "zaszaleć" ? Dajcie znać w komentarzach:)



pozdrawiam Was cieplutko, Vashti


















10 komentarzy:

  1. świetnie wyszło! obie łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ja na święta pójdę w coś z dodatkami brokatowymi :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowo świąteczna kolorystyka:). Myślę, że nie masz co się przejmować prawą ręką, w końcu wzorków na paznokciach nikt pod lupą nie ogląda, a z daleka na pewno fajnie migoczą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt:) A najlepsze jest to, że jestem leworęczna:)

      Usuń
  4. Ładna czerwień. Często maluję paznokcie na taki "żywy" kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi takie mocne kolory zawsze poprawiają nastrój:)

      Usuń
  5. Właśnie szukam takiej soczystej czerwieni! :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest troszkę ciemniejsza, ale naprawdę piękna:)

      Usuń