wtorek, 10 grudnia 2013

O tym , jak poszalałam na -40% w rossmannie

Witajcie serdecznie!!!




Post trochę spóźniony, bo wyprzedaż w Rossmannie skończyła się już kilka ładnych dni temu. Ale postanowiłam, że pokażę Wam co udało mi się upolować. Na zdjęciach znajdują się też kosmetyki kupione w Super-pharmie, Naturze i jeden kosmetyk z biedronki:)

O wyprzedaży w Rossmannie wiedziałam już od jakiegoś czasu, postanowiłam się więc przygotować. Zrobiłam listę potrzebnych kosmetyków ( dużo mi się pokończyło:)  sprawdzałam opinie w KWC i na blogach. Nauczona doświadczeniami z ostatniej  -40% w Rossmannie ( poszłam ostatniego dnia i zastałam prawie puste szafy) ruszyłam na łowy pierwszego dnia promocji z rana. Poniżej moje łupy:










1.  Puder Rimmel Stay Matte, odcień 001 transparent  ( cena regularna 25,99 pln)
2.  Róż Boujouris , odcień 34 Rose D'Or ( cena regularna 49,99 pln )
3.  Korektor Rimmel Match Perfection , odcień 030 classic beige (cena regularna 29,99pln )
4.  Podkład Rimmel Match Perfection , odcień 101 classic ivory ( cena regularna około 37,99pln)
5.  Żel do stylizacji  brwi Wibo , brązowy (cena regularna 9,49pln )
6.  Serum do rzęs Eveline , ( cena regularna około 12,50pln )
7.  Tusz do rzęs Max Factor Masterpiece Max , odcień black (cena regularna około 50 pln)
8.  Tusz do rzęs Astor Big&beautiful Lovely Doll , odcień 800 black ( w zestawie z eye linerem cena 36 pln)
9.  Pomadka Wibo Eliksir, odcień 05 (cena regularna około 9 pln )
10. Pomadka Rimmel Lasting Finish by Kate Moss, odcień 22, (cena regularna 19,99pln )
11. Pomadka  Rimmel Lasting Finish by Kate Moss, odcień 16,  (cena regularna 19,99pln )
12. Bonne Bell Lip Smacker , fanta (cena regularna około 9 pln )
13. Cień do powiek Maybelline Color Tattoo 24h , odcień 35 on and Bronze ( cena regularna  23,99pln)
14. Cień do powiek Maybelline Color Tattoo 24h, odcień Timeless Black ( cena regularna  23,99pln)
15. Lakier do paznokci Wibo Express Growth odcień 410 (cena regularna około 6 pln )
16. Lakier do paznokci Wibo Express Growth odcień 450  (cena regularna około 6 pln )
17. Eyeliner Astor Stimulong , odcień 090 black ( w zestawie z tuszem cena 35,99pln)
18. Eyeliner Rimmel Glam,eyes, odcień 001 black glamour ( cena regularna około 25,99pln) 



Wszystkie kosmetyki oprócz lip smackera ( kupiony w biedronce), tuszu do rzęs Max Factor oraz zestawu tusz+ eyeliner ( zakupy z Natury) były kupione w Rossmannie. 

W listopadzie uzupełniłam też braki w kosmetykach pielęgnacyjnych. Oto one:







Tonik i żel do twarzy Nivea. Za obydwa produkty zapłaciłam około 17,00 pln.









Płyn micelarny Soraya. Nie miałam jeszcze chyba żadnego kosmetyku z tej firmy. W Super-pharm przy zakupach na określona kwotę można było go kupić za około 5 pln, więc wzięłam :)









Krem w Biodermy kupiłam za 10 pln również w Super-pharm ( przy zakupach na określoną kwotę był w promocji). Krem  z iwostin sprezentowała mi przyjaciółka:) 










Te kosmetyki sprezentował mi mój kochany chłopak <3. Takie zestawy możecie znaleźć w Drogerii Natura 
(widziałam też wersję pierniczkową i szarlotkową )
Koszt to około 23,99.


I poniżej jeszcze swatche cieni, pomadek i różu. Wybaczcie jakość zdjęć, dopiero się uczę tej sztuki, ale postaram się  żeby było tylko lepiej.






1. Cień Maybelline On and Bronze.
2. Cień Maybelline Timless Black
3. Pomadka Rimmel by Kate odcień 22
4. Pomadka Rimmel by Kate odcień 16
5. Róż Boujouris Rose D'Or



(Aby powiększyć zdjęcie wystarczy na nie kliknąć)



Wszystkich kosmetyków używam od dość niedawna , ale mam już kilku ulubieńców. Postaram się niedługo dodać recenzje. Może macie propozycje, o czym chciałybyście w najbliższym czasie przeczytać?



A Wy jak podchodzicie do zakupów? Idziecie na " żywioł" czy tak jak ja z gotową listą ?





pozdrawiam Was serdecznie, buziaki !!!



Vashti






















5 komentarzy:

  1. ale się obłowiłaś :) fajnie, jak można uzupełnić zapasy w niższych cenach.. cieszy to podwójnie :)
    ja zwykle na wyprzedażach idę na żywioł, bo jak mam listę, to i tak nie udaje mi się jej nigdy zrealizować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz poszłam z ;listą ale oczywiście kilka rzeczy dodatkowo też kupiłam:)

      Usuń
  2. Sweet secret! Uwielbiam te zapachy! :P
    Zostaję tutaj, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń